Skip to main content

Aqqaluks Plads

From "Aqqaluks Park"

Go to the project

Det dejlige ved vores land er at der ikke behøver at skulle bygges/anlægges alt muligt, for at vi kan nyde de få grønne områder vi har i byen. Charmen er netop, at der går gangstier på kryds og tværs, alt efter hvordan befolkningen bruger området. Så det med at bygge/anlægge en friseret park synes jeg er en dårlig ide. Mvh

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

Current status

proposed